بازارهای کریپتو در آستانه افتتاحیه روز دوشنبه به حالت ثبات نزدیک میشوند؛ بیتکوین بر روی ۹۰,۶۰۰ دلار ثابت مانده، اتر با ۱% افزایش به ۳,۱۱۰ دلار رسیده و سولانا با ۲% رشد، در سطح ۱۴۰ دلار قرار دارد. از سوی دیگر، ریپل با کاهش ۲% به ۲.۰۴ دلار رسید. در میان حرکات برتر، ارزهای آیپی (+۲۰%) و ایکسامآر (+۱۵%) پیشتاز بودند که ایکسامآر به بالاترین سطح تاریخی خود در ۵۹۰ دلار رسید.
جروم پاول، رئیس فدرالرزرو، ویدیویی منتشر کرده که در آن ادعا میکند که اتهامات جنایی علیه او به خاطر عدم کاهش نرخ بهره طبق خواستههای ترامپ بوده است. همچنین، شبکه X (توئیتر) اعلام کرد که قصد دارد “کستگهای هوشمند” را معرفی کند که قیمتهای زنده ارزهای دیجیتال و سهام را کنار تیکرها نشان میدهد. پیشبینی وینک درباره بیتکوین نشان میدهد که این ارز تا سال ۲۰۵۰ میتواند به ۵۳ میلیون دلار برسد، با توجه به پذیرش طولانیمدت، تسویههای تجاری و فرضیات ذخیره ارزش، که باعث رشد ۲۹ درصدی سالانه میشود.
در خبری دیگر، شرکت Ripple مجوز FCA را برای گسترش پرداختهای کریپتویی در بریتانیا دریافت کرد و BNY Mellon برای مشتریان نهادی و دیجیتالمحور خود واریزهای توکنشده را عرضه کرد. همچنین، لایحه جدیدی در مجلس به دنبال ممنوعیت استفاده مقامات دولتی از بازارهای پیشبینی است. در نهایت، تتر ۱۸۲ میلیون دلار از USDT مرتبط با تجارت نفت ونزوئلا را مسدود کرد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/9519
کپی شد!