بازار جهانی کریپتو روزهای خوبی را تجربه می‌کند و ارزش کل بازار به 3.22 تریلیون دلار افزایش یافته است. بیت‌کوین با 1% افزایش به 93,780 دلار رسیده و اتریوم هم 2% رشد کرده و به 3,240 دلار می‌رسد. در این بین، سولانا با 3% افزایش به 139 دلار و ریپل با 12% جهش به 2.37 دلار دست یافته است.

برخی از ارزهای دیجیتال مانند RENDER و SUI هر کدام 18% و LIT به میزان 15% افزایش یافته‌اند. بانک آمریکا به طور رسمی توصیه‌های کریپتویی خود را برای مشتریان ثروتمند خود معرفی کرده و به آنها اجازه داده تا 4% از پورتفوی خود را به کریپتو اختصاص دهند. همچنین، مرگان استنلی درخواست تاسیس یک «اعتماد سولانا» را به SEC ارائه کرده است.

وزیر دارایی ژاپن از ادغام عمیق‌تر کریپتو با مالیات‌های کاهش یافته و اصلاحات در سطح صرافی‌ها حمایت کرده است. ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ادعا کرده که این پلتفرم موفق به حل معضل «مثلث بلاک‌چین» شده و تعادل بین غیرمتمرکز بودن و مقیاس‌پذیری را حفظ کرده است. در سوی دیگر، Kraken بررسی‌هایی در مورد فروش اطلاعات مشتریانش در دارک وب انجام می‌دهد، در حالی که کاربران Ledger نیز به دلیل نقض داده‌ها نگران هستند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)