بازارهای رمزارز به رنگ قرمز درآمدند، پس از بحران تعرفه‌های ترامپ؛ بیت‌کوین با کاهشی 2 درصدی به 91,100 دلار رسید، اتریوم 4 درصد کاهش یافت و به 3,105 دلار رسید و سولانا نیز 3 درصد افت کرده و به 129 دلار رسید. در این میان، XRP هم 2 درصد پایین‌تر رفت و به 1.93 دلار رسید. اما خبرهای خوبی هم داریم! سهم‌های CC، MYX و SYRUP رشدهایی به ترتیب 12، 5 و 4 درصدی داشتند و در صدر تحرکات بازار قرار گرفتند.

بورس نیویورک به تدریج آماده راه‌اندازی معاملات سهام و ETF توکنیزه 24 ساعته در روز شده است. همچنین، Steak ’n Shake از داشتن حدود 10 میلیون دلار در بیت‌کوین خبر داد و قرار است یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین برای خود ایجاد کند. ویتالیک باترین هم به لزوم مدل‌های پیشرفته‌تری برای حاکمیت DAO برای بهبود پاسخگویی و هماهنگی اشاره کرد. جزیره برمودا نیز از برنامه‌های خود برای ایجاد یک اقتصاد ملی کاملاً زنجیره‌ای خبر داد که در آن با Coinbase و Circle بر روی پرداخت‌ها و زیرساخت‌های مالی توکنیزه همکاری می‌کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)