دوستان، خبر تازهای از سمت رگولاتورهای آمریکایی در راه است! به تازگی، نهادهای دولتی ایالات متحده پیشنهاد دادهاند که صادرکنندگان استیبلکوینها باید مانند بانکهای معتبر، الزامات شناسایی مشتریان را رعایت کنند. این موضوع بهخصوص زیر سایه قانون «شکاف بانکی» مطرح شده و نشاندهنده این است که در آیندهای نزدیک، همواره لازم است که کاربران هویت خود را برای استفاده از این ارزهای پایدار تأیید کنند.
این تغییرات، نویدبخش آن است که دنیای ارزهای دیجیتال ممکن است به سمت نظارت بیشتر برود. بهعبارتی، همزمان با افزایش محبوبیت استیبلکوینها و تراکنشهای آنها، درخواست برای شفافیت و امنیت بیشتر هم رو به افزایش است. آیا شما هم فکر میکنید که این تغییرات میتواند به نفع کاربران و سرمایهگذاران باشد؟
نظر کارشناسی:این حرکت رگولاتورها نشاندهنده افزایش حساسیت به مباحث امنیتی در دنیای کریپتو است. پیشبینی میشود که با اجرای این قوانین، تمایل سرمایهگذاران به استیبلکوینها کمتر شود، اما در عوض، امنیت و اعتبار بیشتری برای آنها فراهم خواهد شد. در نهایت، این تغییر میتواند به تثبیت قوانین روشن برای بازار کریپتو منجر شود.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi8572c
کپی شد!