بازارهای اصلی ارز دیجیتال امروز سبز و صعودی هستند و به دنبال تغییر موضع ترامپ در خصوص تعرفه‌های اتحادیه اروپا، توانسته‌اند کمی جان بگیرند. بیت‌کوین با ۲ درصد افزایش به 89,900 دلار رسیده، اتریوم و سولانا نیز به ترتیب ۲ درصد و ۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند و به ۲,995 دلار و ۱۳۰ دلار رسیده‌اند. توکن XRP هم با ۳ درصد رشد به ۱.۹۴ دلار رسید. در بین ارزهای دیجیتال، CC با ۱۵٪، SKY با ۱۱٪ و SAND با ۱۰٪ بیشترین رشد را داشته‌اند.

بازار ارزهای دیجیتال همچنین روز گذشته شاهد بیش از ۱ میلیارد دلار تصفیه بود، چرا که بیت‌کوین به شدت بازگشت کرد و ترامپ اعلام کرد که از تعرفه‌های پیشنهادی عقب‌نشینی می‌کند. از سوی دیگر ویتالیک باترین پیشنهاد استیکینگ DVT را برای تقویت امنیت و غیرمتمرکزسازی اتریوم مطرح کرد که نشان‌دهنده ادامه آزمایشات پروتکلی در این فضا است. بیت‌گو همچنین از IPO خود با قیمت ۱۸ دلار به ازای هر سهم خبر داد که ارزش آن را به حدود ۲ میلیارد دلار می‌رساند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)