بازار جهانی ارزهای دیجیتال دوباره با یک افزایش ۲ درصدی به ۳.۲۲ تریلیون دلار رسید و ارزهای اصلی همچنان در حال صعود هستند. بیتکوین با ۱ درصد افزایش به ۹۳,۷۸۰ دلار، اتریوم با ۲ درصد افزایش به ۳,۲۴۰ دلار و سولانا با ۳ درصد افزایش به ۱۳۹ دلار رسید. جالب اینجاست که XRP با ۱۲ درصد افزایش به ۲.۳۷ دلار رسید و به عنوان یکی از پیشتازان حرکتهای مثبت شناخته شد.
بانک آمریکا بهطور رسمی توصیههای خود در زمینه ارزهای دیجیتال را برای مشتریان ثروتمند شروع کرده و تا ۴ درصد تخصیص سرمایهگذاری را پیشنهاد داده است. در این میان، مورگان استنلی هم برای یک تراست سولانا پروندهای به کمیسیون SEC ارسال کرده و گلدمن ساکس امروز امتیاز خرید را برای کوین بیس ارتقا داد؛ در حالی که همزمان امتیاز به eToro را کاهش داد.
وزیر دارایی ژاپن هم از ادغام عمیقتر ارزهای دیجیتال حمایت کرده و به کاهش مالیات و اصلاحات در سطح تبادل اشاره کرده است. ویتالیک بوتین، بنیانگذار اتریوم، ادعا کرد که این پلتفرم مشکل «تراژدی بلاکچین» را با ایجاد تعادل بین عدم تمرکز و مقیاسپذیری از طریق نقشه راه لایه ۲ حل کرده است.
نظر کارشناسی:
با توجه به حمایتهای جدید از سوی بانکها و دولتها، بهنظر میرسد که بازار ارزهای دیجیتال در مسیر صعودی مستحکمتری قرار گرفته است. افزایش قیمت XRP نمایشدهندهی تقاضای بالا برای این ارز است و ممکن است در آینده شاهد جهشهای بیشتری باشیم. به علاوه، اصلاحات مورد نظر در ژاپن میتواند موجبات ورود سرمایههای بیشتری به این بازار را فراهم کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi81694
کپی شد!