دیروز برای نخستین بار در سال 2026، ارزهای دیجیتال اصلی با افت مواجه شدند و بیتکوین به 92,000 دلار رسید. اتریوم کاهش یک درصدی داشت و به 3,210 دلار رسید، در حالی که سولانا نیز با افت یک درصدی به 138 دلار تنزل پیدا کرد. همچنین، قیمت ریپل 5 درصد کاهش داشت و به 2.24 دلار رسید.
در خبری دیگر، مورگان استنلی درخواست خود را برای ثبت ETFهای بیتکوین، اتریوم و سولانا ارائه داده است. همزمان، کمیته بانکداری سنا در ایالات متحده، رأیگیری مهمی درباره قانون ساختار بازار ارزهای دیجیتال را برای هفته آینده برنامهریزی کرده است. مورد جالب توجه دیگر، ثبت رکورد جدید تراکنشهای روزانه شبکه اتریوم با بیش از 2 میلیون تراکنش است.
از طرفی، هیپرلیکوئید نقشه پیشرفت خود را منتشر کرد که منجر به گمانهزنی درباره ایردراپ بعدی این پروژه شد. در نهایت، نایک اعلام کرد که سهام RTFKT را به فروش رسانده و قیمت کلون X به میزان 250 درصد افزایش یافته است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi81476
کپی شد!