چند وقته که خبرهای جدیدی از سمت نهادهای دولتی آمریکا شنیده می‌شه که حسابی داره کاربران کریپتو رو به خودش مشغول کرده. طبق قوانین پیشنهادی این نهادها، ناشران استیبل‌کوین‌ها باید مثل موسسات مالی تحت نظارت، برنامه‌های شناسایی مشتری رو اجرا کنن. یعنی دقیقا همون کاری که بانک‌ها و شرکت‌های مالی انجام می‌دن!

این اقدام نه تنها به هدف جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های غیرقانونی انجام می‌شه، بلکه می‌تونه نشونه‌ای از بالغ‌تر شدن بازار کریپتو باشد. به عبارتی، ممکنه این قوانین جدید، به نوعی مدرنیزاسیون برای صنعت استیبل‌کوین‌ها تبدیل بشه و به افزایش اعتماد کاربران و سرمایه‌گذاران کمک کنه.

نظر کارشناسی: اجرای این قوانین جدید می‌تواند موجب افزایش شفافیت در بازار استیبل‌کوین‌ها شود و توجه بیشتری به این عرصه جلب کند. همچنین، این رویکرد می‌تواند به گسترش پذیرش قانونی و نهادینه شدن این دارایی‌ها کمک کند. در نتیجه، شاید شاهد افزایش اعتماد کاربران به این بازارها باشیم.

منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)