شرکت CME Group در اقدامی جالب، از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و رئیس آن، مایکل سیلیگ، شکایت کرده است. این شکایت به این موضوع اشاره دارد که CFTC در حال طبقهبندی معاملات آتی ارزهای دیجیتال به عنوان «Swaps» است، که میتواند خطرات جدی برای بازارهای مشتقه به دنبال داشته باشد.
این اقدام میتواند به تغییرات قابل توجهی در نحوه رگولاتوری این بازارها منجر شود. به نظر میرسد CME Group نگران است که این رفتار، به منزله تحت فشار قرار دادن بازارهای مشتقه و ایجاد عدم شفافیت در معاملات آتی کریپتو باشد.
نظر کارشناسی: این شکایت ممکن است روند رگولاتوری بازارهای مشتقه کریپتو را تغییر دهد. اگر CFTC به این شکایت پاسخ مثبت دهد، ممکن است شاهد ایجاد قوانین جدیدی برای سلامت بازار باشیم. این مسئله میتواند پیامدهای قابل توجهی برای سرمایهگذاران و تریدرها داشته باشد.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7616i
کپی شد!