جنگ حقوقی تازهای در دنیای کریپتو به پا شده! گروه CME که یکی از بزرگترین بورسهای آتی در جهان است، به CFTC، نهاد نظارتی فدرال و رئیس آن، مایکل سیلگ، شکایت کرده است. آنها ادعا میکنند که این نهاد، قراردادهای آتی ارزهای دیجیتال را به اشتباه به عنوان "مبادلهای" تلقی کرده و این کار میتواند تهدیدی جدی برای بازارهای مشتقات ایجاد کند.
این شکایت به وضوح نشان میدهد که چطور دستگاههای نظارتی و مبادلات با یکدیگر در حال تعامل هستند و چگونه ممکن است تصمیمات این نهادها بر روی آینده بازار کریپتو تأثیر بگذارد. دنیای ارزهای دیجیتال به دلیل نوساناتش مشهور است و حالا با این پرونده، سرمایهگذاران و تاجرها کمی نگران شدهاند.
نظر کارشناسی:این شکایت میتواند نشانهای از تغییرات اساسی در نحوه تنظیم و مدیریت بازارهای مشتقات ارز دیجیتال باشد. اگر CFTC نتواند موضع خود را در این موضوع توضیح دهد، ممکن است بازار با نوسانات بیشتری روبرو شود. سرمایهگذاران باید با احتیاط بیشتری به تصمیمات قانونی و نظارتی توجه کنند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7468p
کپی شد!