بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز با یک افزایش 2 درصدی، به ارزش 3.22 تریلیون دلار رسید و بیت کوین نیز 1 درصد رشد کرد و به 93,780 دلار رسید. اتریوم با رشد 2 درصدی به 3,240 دلار و سولانا با رشد 3 درصدی به 139 دلار رسید. همچنین، XRP با یک افزایش چشم‌گیر 12 درصدی به 2.37 دلار دست یافت.

در میان ارزهای دیجیتال نوآور، RENDER با رشد 18 درصدی و SUI و LIT نیز هر کدام با 18 و 15 درصد افزایش، از پیشتازان این بازار بودند. بانک آمریکا به‌طور رسمی توصیه‌ های خود را برای مشتریان ثروتمند در زمینه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اعلام کرد و پیشنهاد کرد تا 4 درصد از پرتفوی خود را به این حوزه اختصاص دهند. همچنین، مورگان استنلی تقاضای ثبت یک «ایندکس سولانا» را به SEC ارائه داده است.

وزیر دارایی ژاپن به ادغام عمیق‌ تر ارزهای دیجیتال با اصلاحات مالیاتی و تغییرات در سطح مبادلات تأکید کرد. ویتالی کاتزین، بنیان‌گذار اتریوم، اعلام کرده که اتریوم با نقشه‌ راه لایه دوم خود به تعادل بین تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری دست یافته و در واقع «معضل بلاکچین» را حل کرده است. در نهایت، Kraken در حال تحقیق در مورد گزارشی است که نشان می‌دهد داده‌های مشتریانش به احتمال زیاد در وب تاریک به فروش می‌رسد و شرکت Ledger نیز با یک نقض امنیتی در همکاری با شریک خود، Global-E، در حال دست و پنجه نرم کردن است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)