در یک حرکت جنجالی، CME Group تصمیم به شکایت از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) گرفته و رئیس آن، مایکل سلیگ، را هدف قرار داده است. این شرکت مطرح در بازارهای مالی ادعا میکند که CFTC در حال برخورد با معاملات آتی ارزهای دیجیتال بهعنوان "مبادله" (swaps) است که این موضوع میتواند خطراتی را برای بازارهای مشتقه به همراه داشته باشد.
شکایت مذکور نشان میدهد که CME Group نگران این است که این رویکرد CFTC ممکن است به نوسانات شدید و عدم ثبات در بازارهای مشتقه منجر شود. این در حالیست که با توجه به اهمیت روزافزون ارزهای دیجیتال، انتظار میرود که بررسیهای دقیقتری در مورد چگونگی طبقهبندی این نوع معاملات صورت گیرد.
نظر کارشناسی:پیشبینی میشود که این شکایت ممکن است به بحثهای جدیتری در مورد نحوه قانونگذاری ارزهای دیجیتال در آمریکا منجر شود. اگر CME Group در این شکایت موفق شود، این میتواند به تغییرات اساسی در قوانین معاملاتی منجر شود. همچنین، این وضعیت میتواند به افزایش اعتماد سرمایهگذاران به بازارهای مشتقه ارزهای دیجیتال کمک کند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7263h
کپی شد!