سناتورهای گالیگو و لامیس به تازگی با معرفی یک قطعنامه دوجانبه، اعلام کردند که محکومیت متهم اصلی پرونده FTX، یعنی سم بنکمن-فرید، باید به هیچ عنوان مورد عفو قرار نگیرد. این اقدام به وضوح نشاندهنده شرایط بحرانی موجود در بازار کریپتو و فشار عمومی برای مقابله با کلاهبرداریهاست.
این سناتورها خواهان این هستند که مجلس نمایندگان به طور رسمی در این مورد نظر بدهد و به جامعه کریپتو این پیام را ارسال کنند که قانونگذاران بر عزم خود برای جلوگیری از رانت و تقلب در این صنعت پافشاری خواهند کرد. با این قطعنامه، دوباره تأکید میشود که هیچگونه تساهلی باید در برابر تخلفات مالی وجود نداشته باشد و این، میتواند باعث افزایش اعتماد سرمایهگذاران به بازار شود.
نظر کارشناسی: با توجه به این اقدام، احتمالاً نظارت بر بازارهای مالی و کریپتو در آینده شدت میگیرد. بازار ممکن است در کوتاهمدت تحت تأثیر این خبر، حرکات نزولی را تجربه کند. این قطعنامه همچنین میتواند به ایجاد سازوکارهای قانونی جدید و مقیاسپذیر در صنعت کریپتو منجر شود.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7203a
کپی شد!