وضعیت بازار رمز ارزها بعد از تنشهای ناشی از تعرفههای ترامپ کمی نگرانکننده شده است. بیتکوین با افت ۲ درصدی به ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده و اتریوم هم ۴ درصد کاهش یافته و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. همچنین سولانا و ایکسآرپی بهترتیب ۳ و ۲ درصد نزول کردهاند. در همین حال، سه ارز CC (+۱۲%)، MYX (+۵%) و SYRUP (+۴%) به عنوان برترینهای بازار شناخته شدند.
اما خبرهای خوبی هم داریم! بورس نیویورک (NYSE) به زودی آماده راهاندازی معاملات سهام و ETF توکنشده به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خواهد شد. همچنین Steak ’n Shake حدود ۱۰ میلیون دلار بیتکوین را به عنوان یک ذخیره استراتژیک در نظر گرفته است. ویتالیک بوترین نیز بهدنبال مدلهای پیشرفتهتر مدیریت DAO است تا پاسخگویی، هماهنگی و پایداری بلندمدت را بهبود بخشد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
لینک کوتاه:
n8n.ir/mdi71543
کپی شد!