سقف بازار جهانی ارزهای دیجیتال با یک جهش ۲ درصدی به ۳.۲۲ تریلیون دلار رسید و ارزهای بزرگ همچنان به صعود ادامه میدهند؛ بیتکوین با ۱ درصد رشد به ۹۳,۷۸۰ دلار و اتریوم با ۲ درصد افزایش به ۳,۲۴۰ دلار رسید. همچنین، سولانا با رشد ۳ درصدی به ۱۳۹ دلار و XRP به عنوان ستاره این روزها با ۱۲ درصد افزایش به ۲.۳۷ دلار رسید.
در بین کسبوکارهای بزرگ، بانک آمریکا مشاورههای خود در زمینه ارزهای دیجیتال را برای مشتریان ثروتمند معرفی کرد و به آنها اجازه داد تا حداکثر ۴ درصد از پرتفوی خود را به این حوزه اختصاص دهند. مورگان استنلی نیز درخواست تأسیس یک تراust مرتبط با سولانا را به کمیسیون SEC ارسال کرده است. در حالی که گلدمن ساکس امتیاز خرید برای کوین بیس را افزایش داد، همزمان امتیاز ETF برای eToro را کاهش داد. وزیر دارایی ژاپن نیز بر لزوم ادغام بیشتر کریپتو تأکید کرد و پیشنهاداتی برای کاهش مالیاتها و اصلاحات در سطح صرافیها ارائه داد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi71493
کپی شد!