بازار کریپتو این روزها به شدت تحت تأثیر نوسانات تعرفهای ترامپ قرار گرفته و اکثر ارزهای دیجیتال در وضعیت قرمز به سر میبرند. بیتکوین با افت 2 درصدی به 91,100 دلار رسیده و اتریوم 4 درصد کاهش پیدا کرده و به 3,105 دلار رسیده است. سولانا هم با افت 3 درصدی به 129 دلار رسیده است. در این بین، برخی ارزها چون CC با 12 درصد، MYX با 5 درصد و SYRUP با 4 درصد رشد، عملکرد بهتری داشتهاند.
در خبرهای دیگر، NYSE آمادهسازیهایی برای تجارت سهام و ETFهای توکنیزه شده به صورت 24/7 آغاز کرده است. همچنین، استیک و شیک اعلام کرده که حدود 10 میلیون دلار Exposure بیتکوین دارند و در حال ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC برای شرکت هستند. ویتالیک بوتیرین نیز خواستار مدلهای حاکمیتی پیشرفتهتری برای DAOها شده تا به بهبود پاسخگویی، هماهنگی و پایدارسازی بلندمدت کمک کند.
نظر کارشناسی:با توجه به نوسانات اخیر و سقوط ارزها، به نظر میرسد که بازار هنوز در حال تعدیل است و ممکن است برای مدتی همچنان نزولی بماند. سرمایهگذاران باید مراقب جریانات نقدینگی باشند، زیرا خروج 394 میلیون دلاری از ETFهای BTC نشاندهنده نگرانیهاست. با این حال، ورود مثبت به ETFهای ETH نشان میدهد که برخی سرمایهگذاران هنوز به پتانسیل این ارز امیدوارند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7073n
کپی شد!