ایلینوی آماده است تا از اول سال آینده، مالیاتی بر روی تراکنشهای بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال وضع کند. این اقدام به شدت مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته است که این مالیات را به عنوان "سختگیرانهترین" نوع مالیات در کشور معرفی میکنند. آنها معتقدند این تصمیم ممکن است عواقب جدی برای صنعت کریپتو و کاربران محلی داشته باشد.
منتقدان بر این باورند که این مالیات میتواند به ایجاد فضایی منفی برای سرمایهگذاران و توسعهدهندگان ارزهای دیجیتال در ایلینوی منجر شود. با توجه به اینکه این ایالت یکی از مراکز بزرگ تکنولوژی و تجارت در ایالات متحده است، این تغییرات میتواند به فرار سرمایهها و ناپایداریهای بیشتر در بازار کریپتو بیانجامد.
نظر کارشناسی: با وضع این مالیات، احتمالاً شاهد کاهش فعالیتهای سرمایهگذاری در حوزه کریپتو در ایلینوی خواهیم بود. این موضوع به نفع سایر ایالتهایی خواهد بود که رویکرد دوستانهتری نسبت به ارزهای دیجیتال دارند. افراد و کسبوکارها ممکن است در جستجوی مکانهای بهتر برای سرمایهگذاری و کار با کریپتوها باشند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi7029k
کپی شد!