این روزها، ایلینوی در خبرهاست چون قصد دارد مالیات جدیدی بر تراکنشهای بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال وضع کند. این مالیات که در سطح تراکنشها اعمال میشود، به گفته منتقدان، میتواند ضربههای شدیدی به صنعت کریپتو و همچنین مصرفکنندگان در این ایالت وارد کند.
منتقدان هشدار میدهند که این اقدام ممکن است به کاهش فعالیتهای تجاری در حوزه کریپتو منجر شود و حتی برخی از کسب و کارها را به فکر خروج از این ایالت بیندازد. در واقع، بسیاری معتقدند که چنین مالیات سنگینی میتواند انگیزههای لازم برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال را کاهش دهد.
نظر کارشناسی:تحمیل مالیات بر تراکنشهای ارزهای دیجیتال میتواند به افزایش هزینههای مرتبط با معاملات منجر شود و در نتیجه عدهای از سرمایهگذاران را به سمت بازارهای دیگر سوق دهد. همچنین، این مالیات احتمالاً باعث میشود که برخی از کاربران از استفاده از کریپتو به عنوان یک ابزار مالی دست بکشند. در نهایت، احتمال میرود که این اقدام، رفتار نهنگها و جریانهای بازار را تحت تأثیر قرار دهد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi6614b
کپی شد!