رابینهود، شرکت معروف معامله ارزهای دیجیتال، اعلام کرده که ۱۰ درصد از کارکنانش را اخراج میکند. این تصمیم در پی کاهش درآمدهای مربوط به ارزهای دیجیتال و برای بهینهسازی عملیات اتخاذ شده است.
با توجه به وضعیت نزولی بازار ارزهای دیجیتال و نوسانات آن، رابینهود تلاش دارد تا هزینهها را کاهش دهد و کارایی را بالا ببرد. اکنون، این شرکت در جستجوی استراتژیهایی است که بتواند در این شرایط چالشانگیز بهتر عمل کند و به سوددهی برگردد.
نظر کارشناسی: با توجه به روند فعلی بازار ارزهای دیجیتال و عملکرد رابینهود، احتمالاً در آینده نزدیک شاهد تغییرات بیشتری در ساختار شرکتها خواهیم بود. کاهش نیروی انسانی نشاندهنده عواقب رکود بازار است که میتواند به کاهش خدمات و افزایش رقابت منجر شود. بنابراین، سرمایهگذاران باید با احتیاط بیشتری به عملکرد این پلتفرمها نگاه کنند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi64190
کپی شد!