بازارهای عمده ارزهای دیجیتال به خاطر بلواهای تعرفهای ترامپ در وضعیت نزولی قرار دارند. بیتکوین با کاهش 2 درصدی به قیمت 91,100 دلار رسید و اتریوم 4 درصد افت کرد و به 3,105 دلار رسید. همچنین سولانا و XRP نیز به ترتیب با کاهش 3 و 2 درصدی به قیمتهای 129 دلار و 1.93 دلار رسیدند. در حالی که CC (+12)، MYX (+5) و SYRUP (+4) در صدر لیست ارزهای پرتحرک قرار داشتند.
بورس نیویورک به منظور شروع معاملات سهام و ETF توکن شدۀ 24 ساعته آماده میشود. همچنین Steak ’n Shake با اعلام 10 میلیون دلار exposure بیتکوین و ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC، توجهها را جلب کرد. ویتالیک بوتین خواستار مدلهای پیشرفتهتر حاکمیت DAO برای بهبود پاسخگویی و هماهنگی شد. همچنین برمودا اقداماتی برای ایجاد یک اقتصاد ملی کاملا onchain با همکاری Coinbase و Circle آغاز کرده است. در ETFها، BTC ETFها روز جمعه شاهد 394 میلیون دلار خروج خالص بودند، در حالی که ETH ETFها با 4.7 میلیون دلار ورودی هنوز در وضعیت سبز باقی ماندند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi6368v
کپی شد!