رابینهود، پلتفرم محبوب معاملات سهام و ارزهای دیجیتال، اعلام کرده که قصد دارد ۱۰٪ از کارمندان خود را اخراج کند. این اقدام در پی کاهش درآمدهای مربوط به کریپتو صورت می‌گیرد و هدف آن بهینه‌سازی عملیات شرکت است. با ورود به بازار نزولی و کاهش چشمگیر حجم معاملات، رابینهود به دنبال راهکارهایی است تا بتواند اوضاع را بهبود بخشد.

این کاهش نیروی انسانی نشان‌دهنده نگرانی‌های جدی در دنیای کریپتو است. بازارهای مالی به دلیل کاهش شدید قیمت‌ها و علاقه‌مندی کمتر سرمایه‌گذاران، در شرایط حساسی قرار دارند. به نظر می‌رسد که استراتژی رابینهود بر پایه کشف راهی برای عبور از این بحران و ایجاد پایدارتر برای آینده باشد.

نظر کارشناسی:

به نظر می‌رسد رونق مجدد بازارهای کریپتو به زمان بیشتری نیاز دارد. در عین حال، این اقدام نمایانگر تلاش‌های شرکت‌ها برای انطباق با شرایط ناخوشایند بازار است. پیشنهاد می‌شود سرمایه‌گذاران به تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)