ایالت ایلینوی قصد دارد مالیات بر تراکنشهای مربوط به بیتکوین و سایر رمزارزها را از سر بگیرد و این خبر باعث خشم و انتقاداتی از سوی مخالفان شده است. به گفته این منتقدان، مالیات جدید که بهعنوان "بیشترین مالیات تنبیهی" شناخته میشود، میتواند به صنعت رمزارزها و مصرفکنندگان در این ایالت ضربههای جدی بزند.
به ویژه، این مالیات به شکل تراکنشمحور طراحی شده که به معنای این است که هر انتقال ارز دیجیتال، مشمول مالیات خواهد بود. این اقدام میتواند منجر به کاهش تمایل مردم برای فعالیت در حوزه رمزارز شود و شرکتهای فعال در این بازار را با چالشهای جدی مواجه کند.
نظر کارشناسی:تحلیلگران بر این باورند که این مالیات میتواند باعث ایجاد مقاومت در برابر پذیرش رمزارزها در ایلینوی شود. پیشبینی میشود که با افزایش فشارهای مالیاتی، تعداد سرمایهگذاران و خریداران بالقوه کاهش یابد. همچنین، این اقدام ممکن است به سایر ایالتها منتقل شود و الگوی مشابهی را بر انگیزد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi60911
کپی شد!