بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال در حال سبز شدن و بازگشت به روال صعودی هستند! بعد از اینکه ترامپ از موضعش در قبال تعرفه‌های اتحادیه اروپا عقب‌نشینی کرد، بیت کوین با ۲ درصد افزایش به قیمت ۸۹,۹۰۰ دلار رسید و اتریوم ۲ درصد رشد داشت و به ۲,۹۹۵ دلار رسید. سولانا و ایکس‌آرپی نیز به ترتیب با ۲ و ۳ درصد افزایش، به قیمت‌های ۱۳۰ دلار و ۱.۹۴ دلار رسیدند. ارزهای CC با ۱۵ درصد، SKY با ۱۱ درصد و SAND با ۱۰ درصد بالاترین افزایش‌ها را به نام خود ثبت کردند.

در کنار این ها، بازار کریپتو شاهد بیش از ۱ میلیارد دلار تسویه حساب بود و این در حالی بود که بیت کوین به‌طور ناگهانی به اوج خود بازگشت. ویتالیک باترین پیشنهاد داد که استیکینگ DVT بومی رو به افزایش امنیت و تمرکز زدایی اتریوم بیفزاید. همچنین BitGo اعلام کرد که IPO خود را با قیمت ۱۸ دلار در هر سهم انجام می‌دهد و ارزش آن به حدود ۲ میلیارد دلار می‌رسد. کمیته کشاورزی سنا تأیید کرد که نسخه این کمیته از قانون Clarity به مرحله تهیه پیش‌نویس خواهد رفت، گرچه هنوز حمایت دو حزبی را کسب نکرده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)