بزرگترین ارزهای دیجیتال دیروز برای نخستین بار در سال 2026 دچار افت شدند؛ بیتکوین به 92,000 دلار رسیده و 2% کاهش داشته است. اتریوم 1% نزول کرده و به 3,210 دلار و سولانا هم 1% افت کرده و به 138 دلار رسیده است. این در حالی است که ایکسآرپی با 5% کاهش به 2.24 دلار رسیده و بازار به شدت تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفته است.
در خبری دیگر، مورگان استنلی برای ETFهای بیتکوین، اتریوم و سولانا پرونده ثبت کرده است که میتواند به ورود بیشتر سرمایهگذاران و نهنگها به بازار کمک کند. کمیته بانکی سنا در ایالات متحده نیز رأیگیری کلیدی برای لایحه ساختار بازار رمزارزها را برای هفته آینده برنامهریزی کرده است. همچنین، با توجه به اعلام پیشرفتهای هایپرلیکوئید، افزایش گمانهزنیها درباره ایردراپ بعدی این پروژه مشاهده میشود.
علاوه بر این، نایک اعلام کرده است که RTFKT را واگذار کرده و قیمت Clone X به 250% رشد کرده است. آمارها نشان میدهد که استفاده از شبکه اتریوم به رکورد روزانه 2 میلیون تراکنش رسیده و تلگرام نیز برای طول سال گذشته 450 میلیون دلار از توکن TON خود را به فروش رسانده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5912h
کپی شد!