به دنبال تنش‌های تعرفه‌ای ترامپ، بازار کریپتو همچنان به رنگ قرمز درآمده و اکثر ارزهای دیجیتال اصلی با افت مواجه شده‌اند. بیت‌کوین ۲ درصد کاهش یافته و به قیمت ۹۱,۱۰۰ دلار رسید، اتریوم ۴ درصد نزول پیدا کرد و به ۳,۱۰۵ دلار رسید، و سولانا هم ۳ درصد کاهش داشت و به ۱۲۹ دلار رسید. در این میان، XRP با ۲ درصد کاهش به ۱.۹۳ دلار رسید. اما در این میان چند ارز دیگر مثل CC (+۱۲٪)، MYX (+۵٪) و SYRUP (+۴٪) عملکرد خوبی داشتند.

از سوی دیگر، بورس نیویورک آماده‌سازی جدیدی برای معاملات ۲۴ ساعته و ۷ روزه سهام توکن‌شده و ETFها را آغاز کرده است. همچنین، شرکت Steak ’n Shake اعلام کرد که حدود ۱۰ میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده و تصمیم به ایجاد یک ذخیره استراتژیک از BTC دارد. ویتالیک بوترین هم از ایجاد مدل‌های پیشرفته‌تری برای حاکمیت DAOها سخن گفت تا پاسخگویی، هماهنگی و پایداری بلندمدت را تقویت کند.

نظر کارشناسی:

بر اساس این تحولات، به نظر می‌رسد که بازار کریپتو در حال عبور از یک دوره پر نوسان است. کاهش سرمایه‌گذاری‌ها در ETFهای بیت‌کوین نشان‌دهنده نگرانی‌های سرمایه‌گذاران است. پیاده‌سازی اقتصاد ملی کاملاً آنلاین در برمودا می‌تواند فرصتی جدید برای پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح جهانی ایجاد کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)