رابینهود، پلتفرم معروف معاملات، تصمیم گرفته ۱۰ درصد از نیروهای خود را اخراج کند. این اقدام در پاسخ به کاهش شدید درآمدهای مرتبط با ارزهای دیجیتال انجام می‌شود و به نظر می‌رسد که شرکت در تلاش است تا عملیاتش را بهینه‌سازی کند.

با توجه به نوسانات بازار کریپتو و روند نزولی (خرسی) که بسیاری از پروژه‌های این حوزه با آن مواجه هستند، رابینهود به منظور باقی ماندن در رقابت، نیاز به کاهش هزینه‌ها و تمرکز بیشتر بر روی خدمات اساسی‌اش دارد. این اقدام نشان‌دهنده چالش‌هایی است که حتی شرکت‌های بزرگ نیز در شرایط فعلی بازار با آن روبرو هستند.

نظر کارشناسی:

به نظر می‌رسد که کاهش نیروی کار رابینهود تنها یکی از نشانه‌های بحران در صنعت کریپتو باشد. پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌های بیشتری در ماه‌های آینده به همین سمت حرکت کنند تا هزینه‌هایشان را مدیریت کنند. با این حال، اگر بازار دوباره به حالت صعودی (گاوی) بازگردد، ممکن است شاهد تغییرات مثبتی در این صنعت باشیم.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)