برای نخستین بار در سال ۲۰۲۶، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افتی قابل توجه بود. بیتکوین (BTC) در سطح ۹۲ هزار دلار قرار دارد که ۲% کاهش قیمت را نشان میدهد. اتریوم (ETH) هم ۱% کاهش و به ۳,۲۱۰ دلار رسید، در حالی که سولانا (SOL) هم ۱% افت داشته و به ۱۳۸ دلار رسیده است. XRP نیز ۵% کاهش قیمت به ۲.۲۴ دلار تجربه کرده است.
در خبرهای دیگر، مورگان استنلی به تازگی پروندههایی برای ETFهای بیتکوین، اتریوم و سولانا به ثبت رسانده است. کمیته بانکی سنای آمریکا نیز برای هفته آینده رایگیری مهمی درباره ساختار بازار ارزهای دیجیتال برنامهریزی کرده است. همچنین، هایپرلیکوئید نقشه پیشرفت خود را منتشر کرده که احتمال ایردراپ بعدی را مطرح کرده است. نکته قابل توجه دیگر این است که نایک اعلام کرده که بخش RTFKT را واگذار کرده و ارزش Clone X با افزایش ۲۵۰% مواجه شده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi54649
کپی شد!