بازار کریپتو امسال دوباره جان گرفته و به رنگ سبز در آمده! بیتکوین سطح 95 هزار دلار را به دست آورده و با 3% رشد بهنظر میرسد که در مسیر صعودی قرار دارد. اتریوم هم با 6% رشد به 3313 دلار رسیده و سولانا 2% رشد کرده و به 145 دلار رسیده است. این خبر در حالی است که ETFهای بیتکوین و اتریوم به ترتیب 754 و 130 میلیون دلار جذب کردهاند و این نشان از ورود نقدینگی جدید به بازار دارد.
اما اوضاع شورانگیزتر از اینهاست! سولانا به روشی غیرمنتظره در حال افزایش است و همچنین مونورو به رکورد جدیدی دست پیدا کرده و آرام آرام به قلههای جدید نزدیک میشود. در این بحبوحه، کمیته سنا در 27 ژانویه برای رایگیری در مورد لایحه کریپتو آماده میشود و مسائل مربوط به استیبلکوینها هنوز در حال بررسی هستند. بهنظر میرسد، آیندهای روشن در انتظار بازار کریپتو است!
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5461v
کپی شد!