سناتورهای گالیگو و لامیس در تلاش هستند تا صدای خود را در مقابل مسأله بخشش سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، به گوش برسانند. آنها به دنبال این هستند که به طور رسمی اعلام کنند که این تقلبگر هیچ گونه بخششی نباید دریافت کند، حتی در شرایط خاص.
با توجه به ابعاد بحران FTX و تأثیری که در بازار ارزهای دیجیتال گذاشته، این اقدام سناتورها نشاندهنده نگرانی عمیق آنها از برقراری عدل و انصاف در سیستم مالی است. به نظر میرسد این تلاش ها به منظور جلوگیری از پیامدهای منفی بیشتری برای جامعه کریپتو و سرمایهگذاران باشد.
نظر کارشناسی:با توجه به جو منفی حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال، این اقدام سناتورها میتواند بر اعتماد عمومی تأثیر بگذارد و موجی از اقدامات قانونی و نظارتی جدید را به وجود آورد. همچنین، عدم بخشش برای SBF میتواند به عنوان یک سیگنال قوی به سرمایهگذاران باشد که تقلب در این فضای نوین تحمل نخواهد شد. به احتمال زیاد، این تصمیمات منجر به ناخوشنودی بیشتر نهنگها در بازار خواهد شد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5441r
کپی شد!