خبرها از ایلینوی به گوش میرسد که فرماندار این ایالت تصویب کرده مالیاتی بر تراکنشهای کریپتو وضع شود، که با واکنشهای تند صنعت مواجه شده است. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که هیچ مالیات مشابهی برای تراکنشهای مالی بر روی سهام، اوراق قرضه یا مشتقات در هیچ کجای کشور وجود ندارد، که این موضوع نگرانیهایی را در بین فعالان حوزه کریپتو به وجود آورده است.
مایلز جنینگز، مشاور عمومی a16z، اذعان داشته که این تصمیم به نوعی بیسابقه است و ممکن است منجر به فرار سرمایهها از این حوزه شود. فعالان بازار نگرانند که این مالیات جدید، توسعه و رشد صنعت کریپتو را در ایالت ایلینوی مختل کند و باعث کاهش فعالیتهای اقتصادی این حوزه شود.
نظر کارشناسی:به نظر میرسد که این مالیات میتواند به عنوان یک چالش جدی برای بازار کریپتو در ایلینوی عمل کند. فعالان باید به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این مالیات و حفظ سرمایهها باشند. پیشبینی میشود که اگر این وضعیت ادامه یابد، برخی از نهنگها ممکن است به فکر خروج از این بازار بیفتند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5383y
کپی شد!