اوضاع در ایلینوی به شدت داغ شده؛ چرا که فرماندار این ایالت تصمیم به تصویب مالیاتی بر تراکنشهای کریپتو گرفته، با وجود اینکه بسیاری از فعالان صنعت نگران عواقب این تصمیم هستند. مایلز جنینگز، مشاور عمومی شرکت a16z، میگوید که در واقع هیچ مالیات مشابهی بر تراکنشهای مالی مانند سهام، اوراق بهادار یا مشتقات در هیچ بخشی از کشور وجود ندارد.
این تصمیم ممکن است بر روی بازار کریپتو تأثیرات عمیقی بگذارد و برخی از سرمایهگذاران را به فکر خروج از این بازار بیندازد. اما باید دید واکنش فعالان کریپتو و نهنگها به این ماجرا چه خواهد بود و آیا این مالیات واقعا میتواند به تداوم رشد بازار کمک کند یا فقط به مشکلات آن دامن خواهد زد؟
نظر کارشناسی:تحمیل مالیات بر تراکنشهای کریپتو ممکن است باعث تردید برخی از سرمایهگذاران تازهکار شود و خطر خروج سرمایههای بزرگ را به دنبال داشته باشد. در بلندمدت، ممکن است این تصمیم بازار را به سمت تمرکز بیشتر بر روی اوراق بهادار و پروژههای متوقف کشانده و در نهایت به کاهش نوآوری در این حوزه منجر شود. به همین دلیل، تحلیلگران به دقت دنبال واکنشهای بعدی بازار در روزهای آینده خواهند بود.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5345d
کپی شد!