دوستان، اولین کاهش بزرگ رمزارزها در سال 2026 را شاهد بودیم و بیتکوین به قیمت 92 هزار دلار رسید. مورگان استنلی به تازگی درخواست تأسیس ETFهای بیتکوین، اتریوم و سولانا را ثبت کرده که خبر خوبی برای سرمایهگذاران است. سنای امریکا هم قرار است هفته آینده رایگیری مهمی در مورد ساختار بازار کریپتو داشته باشد.
به علاوه، هارداپ های جدید مثل Hyperliquid باعث جلب توجه زیاد بر روی شایعات در مورد ایردراپهای آینده شدهاند. نییک نیز اعلام کرده که RTFKT را فروخته و قیمت Clone X با جهش 250 درصدی همراه بوده. دیروز، بیتکوین 2 درصد کاهش یافت و به 92 هزار دلار رسید، در حالی که اتریوم یک درصد پایین آمده و به 3210 دلار و سولانا هم 138 دلار فروش رفت.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
لینک کوتاه:
n8n.ir/mdi5329w
کپی شد!