رابینهود به تازگی اعلام کرده که ۱۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند تا بتواند عملیاتش را در شرایط رکود درآمدهای مرتبط با ارزهای دیجیتال بهینه‌سازی کند. این تصمیم به دنبال کاهش چشمگیر درآمدهای این پلتفرم ناشی از نوسانات بازار ارز دیجیتال اتخاذ شده است.

با توجه به روندهای اخیر در بازار، به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های فعال در عرصه ارزهای دیجیتال در حال مواجهه با چالش‌های بزرگی هستند. رابینهود با این اقدام در تلاش است تا هزینه‌ها را کاهش داده و به عملکرد بهتر خود ادامه دهد، چرا که وضعیت بازار به سمت نزولی پیش می‌رود و فعالان این حوزه به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای عبور از این بحران هستند.

نظر کارشناسی:

به نظر می‌رسد که این اقدام رابینهود نشانه‌ای از تأثیر مستقیم بازار نزولی ارزهای دیجیتال بر تصمیمات کلان شرکت‌ها است. پیش‌بینی می‌شود که اگر روند فعلی ادامه یابد، دیگر پلتفرم‌های بزرگ نیز مجبور به کاهش هزینه‌ها شوند. این وضعیت می‌تواند به یک تغییر بزرگ در ساختار کارمندان صنعت بلاک‌چین منجر شود.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)