رابینهود به تازگی اعلام کرده که ۱۰٪ از کارمندانش را به دلیل کاهش درآمدهای مربوط به کریپتو اخراج میکند. این اقدام در راستای بهبود عملکرد و کاهش هزینهها صورت میگیرد، چرا که این روزها بازار ارزهای دیجیتال به شدت تحت فشار است.
با توجه به روند نزولی اخیر در بازار، کارشناسان پیشبینی میکنند که بسیاری از پلتفرمهای معاملات همچون رابینهود مجبور به اتخاذ چنین اقداماتی خواهند شد. این کاهش نیرو ممکن است نشاندهنده چالشهای بزرگتری باشد که دنیای کریپتو با آنها روبرو است و در همین حال به شرکتها کمک میکند تا به مسیر بهتری در زمینه درآمدزایی برگردند.
نظر کارشناسی:کاهش تعداد کارمندان رابینهود میتواند نشانهای از تمرکز بر بهینهسازی هزینهها باشد. همچنین، این موضوع میتواند نشاندهنده تغییر در الگوهای مصرف و تجارت کاربران باشد که به تبع آن، شرکتها باید استراتژیهای جدیدی را برای جذب مشتریان آماده کنند. انتظار میرود که روبناود بهزودی راهکارهایی برای بازگشت به رشد در بازار راهاندازی کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5153e
کپی شد!