یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی به خزانهداری این کشور هشدار دادند که باید در اجرای قوانین مربوط به استیبل کوینها، طوری عمل کند که "حضور دولت را حفظ و تقویت کند". این درخواست به وضوح نشاندهنده نگرانی این نمایندگان از تأثیرات قوانین بر روی نقش دولت در دنیای تازه و در حال تحول ارزهای دیجیتال است.
سناتورها بر این نکته تأکید دارند که باید راهکارهایی وجود داشته باشد تا مشارکت دولت در این فضا به حداقل نرسد و از نظارت و اعتبار آن کاسته نشود. به نظر میرسد این گروه تلاش دارد تا توازن بین پیشرفت فناوری و حفظ قدرت دولت را به بهترین شکل ممکن برقرار کند.
نظر کارشناسی: با توجه به این بیانیه، احتمال این که خزانهداری به دنبال تنظیم قوانین مناسبتر باشد وجود دارد. این اقدام میتواند به رشد و شکوفایی بیشتر بازار استیبل کوینها منجر شود. همچنین، تقویت نقش دولت ممکن است اعتماد سرمایهگذاران را در این فضا بالا ببرد.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi5065k
کپی شد!