بازار کریپتو تحت تأثیر آشفتگی‌های تعرفه‌ای ترامپ، حال و هوای نزولی به خود گرفته است. بیت‌کوین با کاهش 2 درصدی به 91,100 دلار و اتریوم با افت 4 درصدی به 3,105 دلار رسیده است. دیگر ارزهای معروف هم با درصدهایی منفی همراه هستند؛ سولانا 3 درصد کاهش، و ایکس‌آرپی با 2 درصد افت به 1.93 دلار رسید. در کنار این، ارزهای CC، MYX و SYRUP به ترتیب 12، 5 و 4 درصد افزایش را تجربه کردند و به نظر می‌رسد در حال حرکت به سمت قله‌های جدید هستند.

از بازار بورس نیویورک خبر می‌رسد که برنامه‌ریزی‌ها برای شروع ترید 24 ساعته سهام و ETF‌های توکنیزه در حال انجام است. استیک ’ن شیک تقریباً 10 میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین برای شرکت خود است. ویتالیک باترین نیز از مدل‌های حکمرانی DAO پیشرفته‌تر برای بهبود مسئولیت‌پذیری و پایداری بلندمدت حمایت کرد. برمودا هم به دنبال راه‌اندازی یک اقتصاد ملی کاملاً بلوکی است که با همکاری کوین بیس و دایرکت بر روی پرداخت، هویت و زیرساخت مالی توکنیزه کار می‌کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)