بازار ارزهای دیجیتال امروز تحت تأثیر حواشی تعرفههای ترامپ، کمی نزولی شده است. بیتکوین با افت ۲ درصدی به قیمت ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده، اتریوم ۴ درصد ریزش کرده و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. نگاهی به دیگر ارزها نشان میدهد که سولانا ۳ درصد و XRP نیز ۲ درصد کاهش قیمت داشتهاند. اما در کنار این تغییرات، برخی ارزها مانند CC، MYX و SYRUP با رشدهای قابل توجه ۱۲، ۵ و ۴ درصدی در صدر لیست حرکات مثبت قرار دارند.
بانک نیویورک (NYSE) برای ورود به عرصه معاملات توکن شده ۲۴ ساعته و ETFها آماده میشود که میتواند دنیای مالی را دچار تحول کند. همچنین، استیکانشیک حدود ۱۰ میلیون دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده و به ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC پرداخته است. در هفتهای که گذشت و با نوسانات اخیر، ETFهای بیتکوین با خروج خالص ۳۹۴ میلیون دلار روبهرو شدند، در حالیکه ETFهای اتریوم همچنان در مسیر مثبت باقی ماندند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/4978
کپی شد!