بازار ارزهای دیجیتال امروز تحت تاثیر ناآرامی‌های تعرفه‌ای ترامپ قرار گرفته و رنگ قرمز به خود گرفته است. بیت‌کوین با افت 2 درصدی به 91,100 دلار، اتریوم 4 درصد کم شده و به 3,105 دلار رسیده است. سولانا نیز 3 درصد کاهش داشت و به 129 دلار رسید. XRP هم با کاهش 2 درصدی در سطح 1.93 دلار ثابت مانده است. در سمت دیگر، توکن‌های CC، MYX و SYRUP به ترتیب 12، 5 و 4 درصد رشد داشته‌اند.

نیویورک استاک اکسچنج (NYSE) هم در حال آماده‌سازی برای معاملات 24 ساعته و توکنیزه شده سهام و ETF‌ها است. همچنین، استیک ’ن شیک از 10 میلیون دلار exposure به بیت‌کوین خبر داده و در حال ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC برای شرکت خود است. ویتالیک باترین نیز به ایجاد مدل‌های حکمرانی DAO پیچیده‌تر برای بهبود مسئولیت‌پذیری و پایداری درازمدت تاکید کرده است. برمودا هم برنامه‌هایی برای ایجاد یک اقتصاد ملی کاملاً زنجیره‌ای با همکاری کوین بیس و سیرکل در حال راه‌اندازی دارد.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)