بازار رمزارزها در حال حاضر کمی امیدبخش به نظر می‌رسد؛ بیت‌کوین با ۳ درصد افزایش به ۹۵ هزار دلار رسیده و سهم بازار BTC. به ۵۹.۲ درصد رسیده است. اتریوم هم با ۶ درصد افزایش به ۳۳۱۳ دلار رسیده و سوله (SOL) هم با ۲ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار نزدیک می‌شود. روزهای خوبی برای این پلتفرم‌ها به نظر می‌آید!

در هفته گذشته، رمزارزهای جدیدی مثل IP، ICP، PUMP، PEPE و ENA محبوب شدند و به جمع برندگان بزرگ پیوستند. حجم خرید ETF ها هم ناگهان بالا رفته و بیت‌کوین به ۷۵۴ میلیون دلار و اتریوم به ۱۳۰ میلیون دلار رسیده است. در سمت دیگر، وضعیت لایحه کریپتو در کمیته سنا در تاریخ ۲۷ ژانویه بررسی خواهد شد و درگیری‌ها بر سر مسائل استیبل‌کوین‌ها هنوز ادامه دارد!

در تازه‌ترین اخبار، Ethena Labs اعلام کرده که رمزارز USDe را از هزینه‌های گس معاف کرده و Polygon Labs تصمیم به خرید Coinme و Sequence به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار دارد. همچنین، CZ در حال سرمایه‌گذاری روی پلتفرم تجارت دائمی Genius Terminal است!

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)