بازار رمز ارزها دوباره به رنگ سبز درآمد! بیتکوین با افزایش ۳ درصدی به ۹۵ هزار دلار رسید و تسلط آن در بازار به ۵۹.۲ درصد کاهش یافت. اتریوم هم با پرش ۶ درصدی به ۳۳۱۳ دلار رسید و دیگر ارزها همچون بیانبی و سولا هم به ترتیب ۳ و ۲ درصد رشد کردند. در این بین، شناورهای جدیدی مثل IP، ICP و PEPE هم در حال نمایش قدرت خود هستند.
ورود سرمایهگذاریهای جدید به صندوقهای ETF باعث افزایش جریان نقدینگی به سمت ارزهای دیجیتال شده است. کمیته سنا به زودی در تاریخ ۲۷ ژانویه به لایحه مربوط به ارزهای دیجیتال رأیگیری خواهد کرد، در حالی که هنوز مشکلات مربوط به استیبلکوینها در حال بررسی است. همچنین، Ethena Labs خبری خوش برای کاربرانش دارد: حذف هزینههای گس از USDe! در نهایت، Bitdeer موفق شد از MARA سبقت بگیرد و Polygon Labs با خرید Coinme و Sequence به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار، به قدرت خود خواهد افزود.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi45036
کپی شد!