رابینهود تصمیم گرفته تا ۱۰ درصد از کارکنانش را نسبت به کاهش درآمدهای مرتبط با ارزهای دیجیتال اخراج کند. این اقدام در راستای بهینهسازی عملیات شرکت و مقابله با چالشهای موجود در بازار اتخاذ شده است.
در حالی که افزایش قیمتها و روندهای صعودی در گذشته باعث رونق خدمات کریپتو این پلتفرم شده بود، حالا با نزول و کاهش درآمدها، رابینهود میخواهد با کاهش هزینهها سازگارتر باشد و در بازار رقابتی بهتر عمل کند.
نظر کارشناسی: به نظر میرسد که این تصمیم، نشانهای از چالشهای بزرگتری است که شرکتهای کریپتو در حال حاضر با آن مواجه هستند. اگر روند نزولی ادامه یابد، ممکن است سایر شرکتها نیز ناچار به بررسی ساختار نیروی کار خود شوند. همچنین، این وضعیت میتواند بر اعتماد سرمایهگذاران تأثیر گذاشته و قیمتها را تحت فشار قرار دهد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
لینک کوتاه:
n8n.ir/mdi4337b
کپی شد!