به نظر میرسد که ابرهای سنگین روی بازار کریپتو، ناشی از جنگ ایران، IPO اسپیس ایکس و خروج ETFها در حال کنار رفتن هستند. این نشانهها میتواند به ما امیدواری دهد که بازار دوباره به سوی صعودی شدن حرکت کند. اما آیا میتوان به این سیگنالها اعتماد کرد؟
به هر حال، اگر بازار بتواند از این موانع عبور کند، ممکن است ما شاهد یک روند صعودی در قیمتها و اعتماد دوباره سرمایهگذاران باشیم. پس اگر شما هم از هواداران کریپتو هستید، این خبر میتواند برای آینده سرمایهگذاری شما خیلی امیدوارکننده باشد.
نظر کارشناسی:با توجه به نشانههای مثبت فعلی، پیشبینی میشود که بازار کریپتو به زودی وارد یک فاز صعودی شود. همچنین، افزایش فعالیتهای پروژههای بزرگ مثل اسپیس ایکس میتواند اعتماد عمومی را به بازار برگرداند. به همین دلیل، سرمایهگذاران باید با احتیاط اما با امیدواری بیشتری به این فضا نگاه کنند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/4301
کپی شد!