رابینهود به تازگی اعلام کرده که به دلیل کاهش درآمدهای مرتبط با ارزهای دیجیتال، ۱۰ درصد از کارمندانش را اخراج خواهد کرد. این اقدام به شرکت کمک میکند تا عملیاتش را بهبود بخشد و با شرایط چالشبرانگیز فعلی خود را هماهنگ کند.
در سالهای اخیر، با نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از پلتفرمهای مالی به دنبال کوچکسازی کادر خود هستند. اگرچه بازار در حال حاضر به خاطر وضعیت نزولی شاهد کاهش درآمدهاست، اما رابینهود امیدوار است که با این تغییرات بتواند بهبود وضعیت مالی خود را جستجو کند.
نظر کارشناسی:به نظر میرسد که این کاهش نیرو، اولین قدم رابینهود برای تعدیل امور اقتصادیاش باشد. با ادامه نوسانات بازار، ممکن است شاهد اقدامات بیشتری از سایر پلتفرمهای بزرگ نیز باشیم. آینده صنعت ارزهای دیجیتال به استراتژیهای مشابه وابسته است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
لینک کوتاه:
magdigi.ir/post/4281
کپی شد!