بازار کریپتو این روزها کمی تحت فشار قرار گرفته و با خبرهای مربوط به تعرفههای ترامپ، ارزهای اصلی در رنگ قرمز دیده میشوند. بیتکوین با افت ۲ درصدی به ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده، اتریوم ۴ درصد کاهش یافته و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. سولانا هم ۳ درصد نزول را تجربه کرده و به ۱۲۹ دلار رسیده است. اما در بین ارزهای کوچکتر، CC با ۱۲ درصد و MYX با ۵ درصد رشد قابل توجهی داشتند.
از سوی دیگر، بورس نیویورک برنامههای خود را برای ایجاد معاملاتی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با سهام و ETFهای توکنسازیشده آغاز کرده است. همچنین، Steak ’n Shake اعلام کرده که تقریباً ۱۰ میلیون دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده و در حال ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیتکوین برای شرکت است. ویتالیک بودرین نیز به دنبال مدلهای پیچیدهتر برای حاکمیت DAO است تا مسئولیتپذیری، هماهنگی و پایداری بلندمدت را بهبود بخشد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi41746
کپی شد!