بازار جهانی کریپتو امروز با جهش 2 درصدی به 3.22 تریلیون دلار رسید و نشانه‌های قوی از رشد ادامه‌دار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. بیت‌کوین (BTC) با 1 درصد افزایش به قیمت 93,780 دلار رسید، اتریوم (ETH) 2 درصد بالا رفت و به 3,240 دلار رسید، و سولانا (SOL) با 3 درصد افزایش به 139 دلار رسید. همچنین، ریپل (XRP) با یک جهش چشمگیر 12 درصدی به 2.37 دلار رسید.

در این روزهای پرتحرک، بانک آمریکا به‌طور رسمی پیشنهادهای کریپتو برای مشتریان ثروتمندش را با تخصیص حداکثر 4 درصد از سبد سرمایه‌گذاری ارائه کرد. مورگان استنلی نیز برای راه‌اندازی یک صندوق سولانا به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست داده است. در حین این تحولات، گلدمن ساکس امتیاز «خرید» را برای کوین‌بیس ارتقا داد در حالی که همزمان، امتیاز eToro را کاهش داد. وزیر دارایی ژاپن نیز بر لزوم ادغام عمیق‌تر کریپتو با حکومت تأکید کرده و از کاهش مالیات‌ها و اصلاحات در سطح صرافی‌ها حمایت کرده است.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، ادعا کرده که این پلتفرم موفق به حل «تراژدی بلاک‌چین» شده و توانسته است با توازن بین غیرمتمرکز بودن و مقیاس‌پذیری از طریق نقشه‌راه لایه‌۲ خود، به این هدف دست یابد. در حالی که صرافی کراکن در حال بررسی گزارش‌هایی درباره فروش احتمالی اطلاعات کاربرانش در darknet است، کاربران لجر نیز در حالت هشدار هستند زیرا این ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری با دزدی اطلاعاتی از شریک تجاری‌اش، Global-E، رو‌به‌رو شده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)