رابینهود، پلتفرم محبوب معاملات سهام و ارزهای دیجیتال، تصمیم گرفته است ۱۰ درصد از نیروهای خودش را اخراج کند. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که درآمدهای مرتبط با حوزه کریپتو به شدت کاهش یافته است و شرکت تلاش می‌کند تا عملیات خود را با کارآیی بیشتری پیش ببرد.

به نظر می‌رسد در چند ماه اخیر، بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار گرفته و به همین دلیل رابینهود در تلاش است تا هزینه‌های خود را کاهش دهد. این اقدام به مجدداً بر شدت چالش‌های پیش‌روی این پلتفرم افزوده که یکی از بازیگران اصلی بازار محسوب می‌شود.

نظر کارشناسی: با توجه به کاهش درآمدها، این احتمال وجود دارد که رابینهود بتواند با کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی منابع، عملکرد بهتری را در آینده از خود نشان دهد. اما باید دید که آیا این استراتژی می‌تواند در بازار نزولی فعلی به موفقیت منجر شود یا خیر. همچنین، رقابت در بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و شرکت‌هایی که به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند باید دقت بیشتری به بقا خود داشته باشند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)