ارزش کل بازار کریپتو به ۳.۲۲ تریلیون دلار رسید و این نکته نشاندهنده روند صعودی بازار است. بیتکوین با ۱% افزایش در قیمت ۹۳,۷۸۰ دلار و اتریوم با ۲% رشد به ۳,۲۴۰ دلار رسیدند. جالبتر اینکه، XRP با جهش ۱۲% به ۲.۳۷ دلار رسید و دیتای جالبی از رشد نهنگها و صعودهای دیگر مانند RENDER (+۱۸%)، SUI (+۱۸%) و LIT (+۱۵%) بهدست آمده است.
خبر خوب دیگر اینکه، بانک آمریکا بهطور رسمی آغاز به ارائه توصیههای کریپتویی برای مشتریان خود کرده و پیشنهاد کرده که تا ۴% از پرتفوی خود را به این حوزه اختصاص دهند. همچنین، وزیر دارایی ژاپن از ادغام بیشتر ارزهای دیجیتال صحبت کرده و به کاهش مالیاتها و اصلاحات در سطح صرافیها اشاره کرده است. از طرفی، ویتالیک بوترین اعلام کرده که اتریوم موفق به حل «سهگانه بلاکچین» شده و در تلاش است تا بین غیرمتمرکز بودن و مقیاسپذیری تعادل برقرار کند.
بهعلاوه، صرافی کراکن در حال بررسی گزارشاتی است مبنی بر اینکه اطلاعات مشتریانش ممکن است در دارک وب به فروش برسد، در حالی که کاربران لجر باید مراقب باشند، زیرا این ارائهدهنده کیف پول سختافزاری با یک نقض امنیتی مواجه شده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi3747g
کپی شد!