بازار جهانی کریپتو با افزایش 2 درصدی به 3.22 تریلیون دلار رسید و ارزهای اصلی همچنان در حال رشد هستند؛ بیت‌کوین 1 درصد افزایش یافته و به 93,780 دلار رسیده است. اتریوم 2 درصد صعود کرده و به 3,240 دلار رسیده، در حالی که سولانا 3 درصد بالا رفته و به 139 دلار دست یافته است. همچنین، XRP با رشد 12 درصدی به 2.37 دلار رسیده است.

در میان ارزهای دیجیتال برتر، RENDER (+18%)، SUI (+18%) و LIT (+15%) بیشترین افزایش را داشته‌اند. بانک آمریکا به طور رسمی توصیه‌های خود را در زمینه کریپتو برای مشتریان ثروتمند با تخصیص حداکثر 4 درصدی در پرتفوی آغاز کرده است. مورگان استنلی پرونده‌ای برای راه‌اندازی یک تراست سولانا به SEC ارسال کرده است. همچنین، گلدمن ساکس امروز رتبه خرید را برای Coinbase افزایش داده و در عین حال رتبه eToro را کاهش داده است.

وزیر دارایی ژاپن نیز از ادغام عمیق‌تر کریپتو حمایت کرده و به کاهش مالیات‌ها و اصلاحات در سطح صرافی‌ها اشاره کرده است. ویتالیک بوترین ادعا کرده که اتریوم به‌طور مؤثری «سه‌گانگی بلاک‌چین» را با تعادل بین تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری از طریق نقشه‌راه لایه‌دوم خود حل کرده است. در عین حال، Kraken در حال بررسی گزارشاتی مبنی بر فروش احتمالی داده‌های مشتریانش در دارک وب پس از یک نقص امنیتی است و کاربران Ledger نیز به دلیل نقض داده‌ها از سوی شریک تجارت الکترونیک خود، Global-E، در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)