بازار رمزارزها این روزها حسابی سبز شده؛ بیتکوین با رشد ۲ درصدی به سطح ۹۶,۷۵۰ دلار رسیده و این بالاترین رقم دو ماه اخیر است! اتر هم با ۲ درصد رشد به ۳,۳۶۰ دلار رسید، حالا سولانا هم در سطح ۱۴۵ دلار ثابت مانده و ریپل با کاهش ۱ درصدی به ۲.۱۱ دلار رسیده. در کنار اینها، دکور (DCR) با ۳۰ درصد رشد و داش (DASH) با ۱۰ درصد رشد معادلات را کاملاً جابجا کردند!
در سوی دیگر، کوین بیس حمایت خود را از لایحه ساختار بازار رمزارزهای سنای آمریکا پیش از یک رأیگیری مهم متوقف کرد و دلیلش هم نگرانیهای جدی نسبت به نسخه جدید این لایحه بوده که سبب تأخیر این لایحه در سنا شد. زیکش (Zcash) از لغو اقدام SEC فرار کرد و اعلام کرد که تحقیقات این نهاد به پایان رسیده است. همچنین، ریپل موفق به دریافت مجوزی از لوکزامبورگ شد و به گسترش خود در اروپا ادامه میدهد. پاکستان هم با همکاری World Liberty Financial به دنبال بررسی موارد استفاده از استیبلکوینها برای حوالهها و پرداختهای مرزی است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/3506
کپی شد!