بازار کریپتو در واکنش به نوسانات تعرفه‌های ترامپ، حال و هوای نزولی به خود گرفته است. بیت کوین با کاهش ۲ درصدی به ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده، اتریوم ۴ درصد پایین‌تر از ۳,۱۰۵ دلار است و سولانا نیز با افت ۳ درصدی به ۱۲۹ دلار رسیده است. در میانسالان کریپتو، CC با ۱۲ درصد افزایش، MYX با ۵ درصد و SYRUP با ۴ درصد رهبری را در تحرکات بالا بر عهده دارند.

از سوی دیگر، بورس نیویورک در حال آماده‌سازی برای تجارت ۲۴ ساعته و ۷ روزه سهام و ETF توکنیزه شده است. شرکت Steak ’n Shake نیز با بیان اینکه حدود ۱۰ میلیون دلار در معرض بیت کوین قرار دارد، به طراحی یک ذخیره استراتژیک BTC پرداخته است. ویتالیک باترین درخواست مدل‌های پیشرفته‌تری برای حاکمیت DAO را مطرح کرده تا مسئولیت‌پذیری، هماهنگی و پایداری درازمدت را تقویت کند.

همچنین برمودا به همکاری با Coinbase و Circle برای ایجاد یک اقتصاد ملی کاملاً زنجیره‌ای پرداخته که شامل پرداخت‌ها، شناسایی و زیرساخت‌های مالی توکنیزه شده است. در بازار ETF، بیت کوین با ۳۹۴ میلیون دلار خالص خروجی در روز جمعه، روند چهار روزه ورودی خود را شکست، در حالی که ETF‌های اتریوم با ۴.۷ میلیون دلار ورودی همچنان در وضعیت مثبت باقی ماندند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)